نایس دانلود | دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال جدید، دانلود فیلم، دانلود فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم ایرانی، آهنگ جدید،دانلود رایگان فیلم ایرانی،دانلود فیلم،دانلود سریال ایرانی

پست های ویژه سایت

نايس دانلود
نایس دانلود

تبلیغات

ممنوع التصویر شدن علی ضیا + علت ماجرا

ماجرای ممنوع التصویر شدن علی ضیا
علت و دلیل ممنوع التصویر شدن سید علی ضیا مجری برنامه برنامه های تلویزیونی
علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد

aliziya

علی ضیاء مجری مشهور صداوسیما که به همراه جمعی از بازیگران تماشای بازی دربی را میهمان کافه‌ای بودند، در پایان مسابقه و بعد از گل بنگتسون، در حالت شادی اقدام به شعاری توهین آمیز علیه پرویز مظلومی کردند که فیلم این صحنه توسط دوربین یک نشریه شکار شده و در فضای اجتماعی پخش شده است.

علی ضیاء که انتقادها از وی بابت این کار بالا گرفته، امروز با انتشار پستی در اینستاگرامش از هوادارن استقلال و سرمربی این تیم عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار کلیپی از علی ضیا مجری تلویزیون که در آن پس از گل پرسپولیس در دربی ۸۱، از الفاظ نامناسبی درباره پرویز مظلومی استفاده کرده و باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده بود، مدیران صداوسیما در تماس با مظلومی از اتفاق رخ داده عذرخواهی کردند.

گفته می‌شود مدیران صداوسیما در این تماس تلفنی به سرمربی استقلال گفته‌اند که ضیا تا اطلاع ثانوی ممنوع‌التصویر شده تا درباره وی تصمیم‌گیری شود.

همچنین حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید امشب به همراه علی ضیا به اردوی استقلال می‌رود تا واسطه آشتی این مجری با سرمربی استقلال شود.

مظلومی درباره بحث ممنوع التصویری ضیاء گفت : قرار است این خبر بطور رسمی از طرف خود صداوسیما اعلام شود.سرمربی استقلال همچنین از مسئولان سازمان صداوسیما به خصوص شخص پورمحمدی معاون سیما تشکر کرد که در این زمینه توجه ویژه ای را مبذول داشته است .

آموزش دانلود
  • بهترین روش برای دانلود فایل ها، استفاده از یک نرم افزار مدیریت دانلود است ، ترجیحا از برنامه ی IDM استفاده کنید
  • استفاده از دانلود منیجر باعث افزایش سرعت دانلود و کاهش احتمال خرابی فایل می شود
  • اگر نمیخواهید از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده کنید، کافیست روی لینک دانلود کلیک راست کنید و گزینه Save Link یا Save Target را بزنید. به این ترتیب دانلود توسط خود مرورگر انجام میشود
  • دیدگاه‌ها برای ممنوع التصویر شدن علی ضیا + علت ماجرا بسته هستند
    حسین
    04 نوامبر 2015

    دیدگاه‌ها برای ممنوع التصویر شدن علی ضیا + علت ماجرا بسته هستندنظر ارسال شده است

    ارسال نظر

    شما هم نظری ارسال کنید

    نظر ها بسته شده اند

    دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود